G. Profesjonalna obsługa klienta: 21.11.2019

PPIK

Pracodawcy Pomorza i Kujaw zapraszają na szkolenie:
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.
Grupa docelowa:
- osoby mające bezpośredni kontakt z klientem.
Trener:
Marta Gil-Budzyńska (HRM Consulting)
Program:
1. Orientacja na klienta jako źródło przewagi rynkowej.
2. Skuteczna komunikacja i wywierania wpływu w procesie obsługi klienta.
3. Asertywność jako optymalny styl porozumiewania się z klientami.
4. Trudne sytuacje w komunikacji z klientem i sposoby radzenia sonie z nimi.
Miejsce szkolenia:
Hotel Słoneczny Młyn, Jagiellońska 96, Bydgoszcz (sala Krokusowa).
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby:
- dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw - 440,00 zł + VAT,
- dla pozostałych firm – 550,00 zł + VAT.
Zgłoszenie uczestnictwa:
W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o przesłanie skanu wypełnionego formularza zgłoszeniowego mailem na adres szkolenia@pracodawcy.info.pl do dnia 07.11.2019r.

OFERTA SZKOLENIOWA: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – 21.11.2019
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – 21.11.2019
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ PRZEZ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)

Serwis www jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
projekt i realizacja: MPMedia