KLUB PRACODAWCÓW - NeuroBiznes. Rola naszego DNA w biznesie - Aktualności - pracodawcy.info.pl

KLUB PRACODAWCÓW - NeuroBiznes. Rola naszego DNA w biznesie

Dodano: 12.05.2023 Data wydarzenia: 13.06.2023 - 13.06.2023
Na kolejne spotkanie w ramach KLUBU PRACODAWCÓW zapraszamy w czerwcu, jak zawsze w drugi wtorek miesiąca. Tym razem zapoznamy się z najnowszymi badaniami w obszarze wiedzy o mózgu i przełożeniu ich na życie i biznes.
Naszym ekspertem na spotkaniu będzie Anna Urbańska – Master Trener Structogramu (metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi), wiceprezes zarządu i partner Instytutu Colina Rose (szybkiangielski.pl), od 25 lat zarządca Centrum Edukacyjno-Consultingowego CONCRET, jeden z nielicznych na świecie neurocoachów, absolwentka 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowca na wyższych uczelniach, autorka książek.
Podczas spotkania odpowiemy sobie na pytania:
- Czym jest osobowość klienta?
- Co wpływa na jego zadowolenie?
- Czym jest motyw zakupu i jak działa?
- Co powoduje, że klient wraca do nas?
- Czy mamy wpływ na decyzje zakupowe klienta?
Zapraszamy na spotkanie KLUBU PRACODAWCÓW w dniu 13.06.2023, g. 18.00Po prezentacji znajdziemy przestrzeń do networkingu. Planujemy moderowane rozmowy, więc warto zabrać więcej wizytówek! 
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zachęcamy do zgłoszenia przedstawicieli firm członkowskich oraz współpracujących przedsiębiorców, którzy są zainteresowani członkostwem w naszej organizacji.
Spotykamy się w Fabryce Lloyda w Bydgoszczy (ul. Fordońska 156) – z dużym parkingiem tuż przy wejściu - https://www.fabrykalloyda.pl/. 
Czekamy na potwierdzenia do dnia 06.06.2023r.! 

RELACJA

Przed wakacyjną przerwą w ramach KLUBU PRACODAWCÓW rozmawialiśmy o mózgu.  A dokładnie o jego trzech kolorach. O tym, że mamy uwarunkowaną genetycznie podstawową strukturę osobowości opowiedziała nam Anna Urbańska - Master Trener DNA w Biznesie - Structogram. Dziękujemy!
 
Nasze mózgi funkcjonują nieco inaczej. Różnimy się! I zauważamy to w życiu i w biznesie. Warto jednak być wnikliwym obserwatorem i wykorzystać wiedzę o mózgu w codziennych działaniach, po to, aby  lepiej się rozumieć i komunikować.

CZYTAJ RÓWNIEŻ