Szkolenie: STRATEGIA MARKI-warsztaty - Aktualności - pracodawcy.info.pl

Szkolenie: STRATEGIA MARKI-warsztaty

Dodano: 03.01.2023 Data wydarzenia: 24.01.2023 - 24.01.2023
W czasie spotkania opracujemy zarys strategii marki. Pełen projekt to ok 20 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. 
Zapraszamy do udziału w szkoleniu „STRATEGIA MARKI-warsztaty”, które odbędzie się w Bydgoszczy w terminie 24.01.2023r.
  
W programie:
      
 
    
  • DNA marki – elementy istotne i niezmienne. Elementy podstawowe i decydujące o charakterze marki, które są podstawą identyfikacji marki.    
  • Wyróżniki marki (racjonalne i emocjonalne)-to co odróżnia markę wśród konkurencji, a zwłaszcza emocjonalnie sytuuje markę w głowie konsumenta.      
  • Segmentacja grup docelowych- identyfikacja segmentów, do których marka będzie kierowana. Nie ma marek od wszystkiego dla wszystkich.     
  • Osobowość core targetu- określenie osoby reprezentującej grupę komunikacyjną marki. Psychografia.       
  • Osobowość marki, czyli psychograficzny opis marki gdyby była ona osobą.      
  • Insighty konsumenckie- to, co decyduje o pierwszym skojarzeniu marki w procesie decyzyjnym o jej wyborze u konsumenta.
Uczestnicy po warsztatach:     
 
Będą doskonale wiedzieli co jest strategią marki, a co tylko pomysłem na krótkoterminową promocję; Będą potrafili weryfikować poprawność projektu strategicznego; Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii marki.
Trener: Maciej Tesławski - strateg, dydaktyk, autor książek, pierwszy "filozof marketingu". Współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact. Współpracował m.in. z Reader’s Digest oraz US West (Panorama Firm), największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, J. Walter Thompson oraz Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii. Pracował dla największych marek w Polsce i na świecie, m.in. Canal+, General Motors, Nestle, Tchibo, Orlen czy Winiary. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby: 
    
  • dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw - 675,00 zł + VAT,
  • dla firm uczestniczących w konferencji Biznes Trendy 2022 - 700,00 zł +23% VAT,
  • dla pozostałych firm - 750,00 zł + VAT.
 Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury pro forma wystawionej przed udziałem w szkoleniu. W cenie szkolenia uczestnicy otrzymują e-booka ( jeden z poniższych do wyboru): 
 
·        „Projektowanie strategii marki”,
 
·        „Praktyka brandingu”,
 
·        „Techniki promocji sprzedaży”,
 
·        „Marketing (prawdziwych) relacji”.
W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o wypełnienie elektronicznego  formularza zgłoszeniowego  do dnia 13.01.2023r.
 


OFERTA SZKOLENIA

CZYTAJ RÓWNIEŻ