W czasie spotkania opracujemy zarys strategii marki. Pełen projekt to ok 20 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu „STRATEGIA MARKI-warsztaty”, które odbędzie się w Bydgoszczy w terminie 24.01.2023r.
Uczestnicy po warsztatach:
Będą doskonale wiedzieli co jest strategią marki, a co tylko pomysłem na krótkoterminową promocję; Będą potrafili weryfikować poprawność projektu strategicznego; Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii marki.
Trener: Maciej Tesławski - strateg, dydaktyk, autor książek, pierwszy "filozof marketingu". Współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact. Współpracował m.in. z Reader’s Digest oraz US West (Panorama Firm), największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, J. Walter Thompson oraz Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii. Pracował dla największych marek w Polsce i na świecie, m.in. Canal+, General Motors, Nestle, Tchibo, Orlen czy Winiary. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.