Webinarium "Zmiany w prawie pracy i obowiązki pracodawcy związane z COVID-19" - Aktualności - pracodawcy.info.pl

Webinarium "Zmiany w prawie pracy i obowiązki pracodawcy związane z COVID-19"

Dodano: 15.03.2021 Data wydarzenia: 24.03.2021
We współpracy z Okręgowym Inspektoratem Pracy w Bydgoszczy zapraszamy na webinarium nt. zmian w prawie pracy i obowiązków pracodawcy związanych z COVID-19. 
Termin spotkania: 24 marca 2021 r. o godz. 10.00-12.00 
Miejsce spotkania: on-line na platformie Microsoft Teams.
Udział w webinarium jest bezpłatny. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszenia. Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoby zakwalifikowane do udziału w spotkaniu otrzymają na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu link do spotkania. Link zostanie przesłany po zakończeniu rekrutacji na webinarium.
Prosimy o zgłoszenie uczestnictwa do dnia 22.03.2021 r.
Zarejestruj się!

Temat spotkania

"Zmiany w prawie pracy i obowiązki pracodawcy związane z COVID-19"

Termin spotkania

24.03.2021

Miejsce spotkania

MS Teams

CZYTAJ RÓWNIEŻ