Graffico zrealizowało jeden ze swoich najbardziej efektownych projektów identyfikacji wizualnej ostatnich miesięcy – 20-metrowy pylon wolnostojący dla Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku.
To realizacja, która wyróżnia się nie tylko skalą, ale również estetyką i funkcjonalnością. Dlaczego ten projekt jest tak szczególnie ważny dla jego autorów?
- Harmonia z otoczeniem – pylon został zaprojektowany tak, by współgrać z przestrzenią publiczną i nie dominować jej wizualnie.
- Elegancja i nowoczesność – antracytowy kolor konstrukcji oraz monochromatyczne logotypy tworzą spójny, profesjonalny efekt, który przyciąga uwagę bez agresywnej dominacji.
- Czytelność i umiar – zastosowana forma graficzna zapewnia widoczność i rozpoznawalność, zachowując jednocześnie wizualny balans.
To przykład inwestycji, w której estetyka idzie w parze z funkcją, a projekt powstaje z szacunkiem dla przestrzeni i użytkowników.
Zobacz film z montażu konstrukcji –
KLIKNIJ TUTAJ.
GRAFFICO to firma specjalizująca się w realizacji inwestycji związanych z (re)brandingiem firm sieciowych, stacji paliw oraz parków handlowych. Szczególną specjalizacją jest projektowanie i produkcja reklam wolnostojących – pylonów i witaczy – o wysokości nawet do 50 metrów.