Szkolenie: Wizerunek marki - warsztaty - Aktualności - pracodawcy.info.pl

Szkolenie: Wizerunek marki - warsztaty

Dodano: 13.05.2023 Data wydarzenia: 27.06.2023 - 27.06.2023
Zapraszamy do udziału w szkoleniu „Wizerunek marki - warsztaty”, które odbędzie się w Bydgoszczy w terminie 27.06.2023r.
W czasie spotkania opracujemy zarys strategii komunikacji marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych, dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. 

Na bazie opracowanej strategii marki zaplanujemy działania komunikacyjne w wybranych mediach. Strategia oparta na warsztatach strategii marki. Pracujemy na hipotetycznej marce. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. 

Po zakończeniu warsztatów wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.
 
 W programie:      
 
 
  • Założenia strategii marki (DNA marki, osobowość core targetu, osobowość marki, insighty, pozycjonowanie marki
     
  • Tone of voice-język jakim mówimy do odbiorcy musi być przez niego rozumiany. Czy zawsze?
     
  • Strategia cenowa - ocenie decyduje strategia marki i wypracowany jej wizerunek u konsumentów.
     
  • Zasięg-to decyzja budżetowa. Nie musimy docierać do wszystkich. Reguła niedostępności?
     
  • Wybór technik promocyjnych - promocja to nie tylko rabat. Które techniki pozwolą na podniesienie ceny w czasie promocji?
     
  • Internet i social media-internet to medium. Jak najkorzystniej wykorzystać jego potencjał dla naszej marki?
     
  • Ambient media-konsumenci cechują się już „ślepotą reklamową”. Jak do nich dotrzeć z przekazem, aby go zauważyli?
     
  • Zaangażowanie społeczne marki - to już dzisiaj element obowiązkowy dla marek. Jakie zaangażowanie społeczne wybrać dla marki?
Uczestnicy po warsztatach:  Będą umieli określić jakie działania budują zaplanowany wizerunek marki, a jakie go niszczą, będą potrafili weryfikować poprawność działań komunikacyjnych, poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii komunikacji marki.
Trener: Maciej Tesławski - strateg, dydaktyk, autor książek, pierwszy "filozof marketingu". Współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact. Współpracował m.in. z Reader’s Digest oraz US West (Panorama Firm), największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, J. Walter Thompson oraz Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii. Pracował dla największych marek w Polsce i na świecie, m.in. Canal+, General Motors, Nestle, Tchibo, Orlen czy Winiary. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby: 
    
  • dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw - 720,00 zł + VAT,
  • dla firm uczestniczących w konferencji Biznes Trendy 2022 - 750,00 zł +23% VAT,
  • dla pozostałych firm - 800,00 zł + VAT.
Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury proforma wystawionej przed udziałem w szkoleniu. W cenie szkolenia uczestnicy otrzymują e-booka ( jeden z poniższych do wyboru): 
 
·        „Projektowanie strategii marki”,
 
·        „Praktyka brandingu”,
 
·        „Techniki promocji sprzedaży”,
 
·        „Marketing (prawdziwych) relacji”.
W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego do dnia 19.06.2023r.
 


OFERTA SZKOLENIA

CZYTAJ RÓWNIEŻ